dilluns, 23 de novembre del 2015

A vegades sóc profe

Tot i que els que em coneixen ja saben que sóc un enamorat de l'Edius, m'agrada testejar i posar-me a prova amb tot tipus d'alternatives als programes que habitualment faig servir (disseny i retoc, 3D, motiongraphics/visualFX, edició). Dins el món de l'edició no-linial (potser podria dir simplement edició de vídeo ja que dubto que algú editi analògicament) n'hi va haver un que em va encantar.



El programa d'edició que m'ha agradat més, a part del ja anomenat, és el Lightworks. Per això vaig endinsar-m'hi de ple per aprendre'l. Una cosa va portar a l'altra i la vida em va brindar la oportunitat d'impartir tallers, compartint així el que havia après.

Sempre és interessant provar programes nous i alternatives. Et manté la ment àgil i oberta. Aprens mecàniques diferents que a vegades pots integrar al teu propi mètode de treball; millorant i descobrint nous horitzons.